Produktów na stronę:

Sprawne funkcjonowanie ciągnika możliwe jest dzięki energii elektrycznej wytwarzanej przez akumulator. Niestety zdarzają się sytuacje, w których odmawia on posłuszeństwa – wówczas przewody rozruchowe są akcesorium nieocenionym.

Przewody rozruchowe do akumulatora o grubym rdzeniu miedzianym

Akumulator bywa urządzeniem nieprzewidywalnym. Aby móc maksymalnie zminimalizować sytuację rozładowania się sprzętu, warto jest wyposażyć swój pojazd w niezawodne przewody rozruchowe do akumulatora. Akcesorium to doskonale sprawdzi się nie tylko podczas miesięcy zimowych, ale także letnich. Silne promienie słoneczne, a tym samym wysokie temperatury latem, spowodować mogą nadmierne przegrzanie się obudowy akumulatora, nagłe rozładowanie się lub niedoładowanie urządzenia. 

Kable rozruchowe do akumulatora wykonane muszą być z wytrzymałych materiałów, odpornych na zużycie. Solidna konstrukcja przewodów oparta powinna być na grubym rdzeniu miedzianym, który daje niewielki opór podczas przepływu prądu. Mocne szczypce natomiast dysponują silnymi sprężynami, charakteryzującymi się dużym rozwarciem i odpowiednim zaciśnięciem na klemach.

Kable rozruchowe do akumulatora dla każdego pojazdu

Prezentowane przez nas kable rozruchowe są akcesorium uniwersalnym, dlatego też wykorzystywane mogą być nie tylko do maszyn rolniczych, ale także samochodów osobowych bądź ciężarowych. Oferowany produkt poradzi sobie z uruchomieniem najbardziej wymagających pojazdów. Gruby splot przewodów to połączenie dobrego przewodzenia z szybkim rozruchem. Kable rozruchowe do akumulatora powinny się zatem znajdować na wyposażeniu każdego garażu. 

Jak podłączyć przewody rozruchowe do ciągnika?

Podłączenie kabli jest bardzo łatwe, nie wymaga zatem posiadania szczególnych umiejętności. Rozpocząć należy do podłączenia przewodu czerwonego (plusowego) do plusa w drugim pojeździe. Następnie przyłączamy w identyczny sposób kabel do ciągnika, który odmówił posłuszeństwa. Przewód o barwie czarnej (minusowy) także podłączamy jako pierwszy do pojazdu, którym chcemy wspomóc maszynę rolniczą. Należy mieć jednak na uwadze, że drugi koniec kabla nie powinien być podłączony do minusowej części baterii unieruchomionego pojazdu. Najlepiej jest przyłączyć przewód do masy samochodu – np. danego elementu metalowego, umieszczonego pod maską (mocowanie silnika lub blok silnika). Zaleca się szczególną ostrożność – zminimalizowanie ryzyka dotknięcia końcówką kabla innych części pojazdu.