Krok 1 - Dane zgłaszającego

Krok 2

* Proszę wybrać rodzaj zgłoszenia:

* Proszę dodać produkt, których dotyczy zgłoszenie:

* Ilość:

* Powód (opis zdarzenia):

Drogi Kliencie, w tym miejscu prosimy dołączyć posiadane dowody związane ze zgłoszeniem serwisowym takie jak:

  • Zdjęcie/film wad technicznych produktu
  • Zdjęcie uszkodzonego opakowania
  • Zdjęcie niekompletnego towaru
  • Zdjęcie/skan protokołu zniszczenia spisanego z dostawcą
* Prosimy załączać przynajmniej jedno zdjęcie z widocznym numerem homologacji towaru. Numer homologacji towaru widnieje tylko na lampach.
Gdzie znaleźć na naszym produkcje numer homologacji?

* Plik musi mieć maksymalnie 5MB i w formacie JPG, PNG, DOCX, PDF lub MP4.
+ Dodaj kolejny plik
Dodaj kolejny produkt +

Uwagi dodatkowe:

Zamierzam wysłać reklamowany towar do siedzimy firmy Kamar

Zaloguj się

aby uzupełnić dane automatycznie

Instrukcja

1. Uzupełnij dane zgłaszającego

Zaloguj się lub zarejestruj, aby uprościć procedurę zgłoszenia serwisowego

2. Wybierz adres dostawy

3. W kroku numer 2 dodaj produkty do zgłoszenia serwisowego

  • Podaj numer faktury do produktu
  • Wybierz rodzaj zgłoszenia serwisowego
  • Dodaj kod produktu, którego dotyczy zgłoszenia serwisowego
  • Podaj ilość produktu
  • Podaj powód zgłoszenia serwisowego
  • Dodaj przynajmniej jedno zdjęcie zgłoszenia serwisowego produktu z widocznym numerem homologacji towaru. Numer homologacji towaru widnieje tylko na lampach. Gdzie znaleźć na naszym produkcje numer homologacji?
  • Chcesz dodać zgłoszenie serwisowe dotyczącą kolejnego produktu lub nawet tego samego? Skorzystaj z opcji "Dodaj kolejny produkt do zgoszenia"

4. Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego będziesz mieć możliwość pobrania i wydrukowania protokołu zgłoszenia serwisowego.

5. Czas rozpatrywania zgłoszenia serwisowego to 14 dni od daty przyjęcia kompletnego zgłoszenia serwisowego. W szczególnych przypadkach może wydłużyć się do 60 dni